Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
May 30, 2012
Image Size
156 KB
Resolution
900×1371
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,962
Favourites
482 (who?)
Comments
71
Downloads
51
×
Our Wives by koshukei Our Wives by koshukei
:iconteyuplz: finish at last..
I thought this will gonna last forever

YEAH CROSSOVER!! CUTENESS ATTACK

they are my favorite pairings that I'll gonna ship forevaaaahhh!
all of these characters are from my favorite horror rpg games; yume nikki and Ib

hmm.. i think i failed making masada's ....if you know what I mean 6_9



Ib and Garry (C) kouri
Yume Nikki, Madotsuki and Seccom Masada (C) kikiyama
Add a Comment:
 
:iconilovesimdate:
ilovesimdate Feb 1, 2014  Student Artist
OMG MADOTSUKI AND IB ARE BLUSHING!! And another one great job i love it.
Reply
:iconlavenderkoopa:
O_O dafuuuuuuu?
Reply
:iconnyanmeowth:
nyanmeowth Sep 1, 2013  Student Artist
dafuq? XD
Reply
:iconheadphoneactress12:
HeadPhoneActress12 Apr 5, 2013  Student Traditional Artist
OMG They are my favourite pairings too! :iconamgtouchplz:
Reply
:iconhollyleaf18:
Hollyleaf18 Mar 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
I....um... don't know how to respond to this... XDD
Reply
:iconmelloxme:
melloxme Jan 20, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Oh this is so adorable, wonder what Madotsuki does as a job. Since Ib is 9.
Reply
:icontiktok147:
lol that so cute :)
Reply
:iconsmilinglightly:
smilinglightly Dec 2, 2012  Hobbyist Traditional Artist
YES <3
Reply
:iconhetalia-and-mlp:
THIS IS AMAZIIIIIIIIIIIING
Reply
:iconmythstical:
Mythstical Oct 23, 2012
I wonder what Ib's and Madotsuki's jobs would be...(If they had one) :iconimthinkingplz:
Reply
Add a Comment: